tiistai 9. syyskuuta 2014

Nyt on ollut vissiin viikon tauko kirjotuksista ja niihin on hyvä syy! 

Elikkäs ensin mulle iski (minun mielestäni) mahatauti jota töissä on liikkunut mutta se "mahatauti" on sittenkin tämä raskauspahoinvointi. Luulin että mulle ei iske sitä sillä alussa oli niin kauhia olo kokoajaan että luulin sen olevan sitä. Nyt kuitenkin aina aamulla on hyvä olo mutta sittenkö saan jotain ruokaa suuhun niin se iskee. Se ei kestä vaan sitä hetkeä vaan aina kun saan ruokaa suuhun.
Kokoajaan on nälkä mutta vielä en ole tajunnu että ei saa syödä itseä täyteen vaan vähän vain, sillä muuten se pahoinvointi iskee. Olis kiva tietää kauanko tää kestää.. yhtäkkiä saattaa vaan tulla huono olo ja se sitten kestää.... 

Muita raskauteen liittyviä oireita mulla ei ainakaan paljoa ole ollu.. jotain mielihaluja ja turvotusta. 

Tiedän että vauvan vaatteita ei kannattaisi ostaa vielä sillä jos tuleekin esim keskenmeno niin tulee pettymään mutta minä nyt myönnän! Olen ostanu muutamat housut ja tutin<33 Ihana kun saa laillisesti kierrellä lastenvaate osastoja ja hipistellä kaikkia. 
Monelle ei olla kerrottu että olen raskaana mutta kyllä moni epäilee jo sitä sillä en ole juonu (ollut muutamat synttärit jossa ollu alotusmalja)  ja tämä huono-olo hommeli nyt. Poikaystävän tädille ja minu siskolle ja sen poikaystävälle ollan kerrottu ja neuvolan jälkeen olisi tarkoitus kertoa muillekkin, Huutelemaan en ala siitä sillä olen aika nuori ja pieni kylä niin kaikki saa tietää jos haluaa ja sitten myös töiden takia. Joulukuun viimenepäivä on sopimus mutta työnantaja on sanonu että sitä jatketaan joten odotan sinne asti sitten vielä ennenkö uskallan töissä kelleen siitä sanoa. 

Kertoillkaa mistä haluatte minu kirjoittavan! 

 T. rv 6+5

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti